FLIRTEN MET DE BAAS, een geweldig boek met een goede dosis humor.

**************************************RECENSIE************************************

Ik heb het recensie-boek ‘Flirten met de Baas’ mogen ontvangen. Wat een heerlijk boek is dit. Dit boek is geschreven door Natasha Madison en vertaald en uitgegeven door Svm Publishing. Ik zal haar even aan jullie voorstellen.

NATASHA MADISON

Afbeeldingsresultaat voor natasha madison

Als haar neus niet in een boek ligt, of als haar vingers over een toetsenbord schrijven, zit ze in de keuken en maakt ze gastronomische maaltijden. Je kunt haar vinden, op vier centimeter hakken niet minder, in de auto die kinderen bestuurt, of misschien met haar echtgenoot die zijn zakenreizen plant.Het is maar goed dat haar personages doen wat ze zegt, want zelfs haar Labrador luistert niet naar haar …

************************************************************************************

FLIRTEN MET DE BAAS

Flirten met de baasBESCHRIJVING VAN HET BOEK

Eén blik, één aanraking. Eén nacht.
Als we de regels breken, zal ons leven nooit meer hetzelfde zijn.
Dus het is een goede zaak, dat regels werden gemaakt om te verbreken

PRIJS VAN HET BOEK € 16,95

PRIJS EBOOK € 4,99

Het Ebook is nu al te koop en de paperback komt uit op 13-04-2-18

Mijn eerste indruk van het boek is dat het een vrolijke, maar ook lekker cover heeft. Dit gaf mij het gevoel dat ik een New Adult ging lezen. Een boek dat ik zeker zou oppakken in de winkel. De korte beschrijving van het boek maakte mij erg nieuwsgierig naar het verhaal. Een pluspunt is dat het boek een fijne prijs heeft voor een erg leuk verhaal met een hoeveelheid van 343 bladzijden.

Gelukkig was mijn eerste indruk van het boek ook wat ik er van verwachte, met met veel humor. Het verhaal gaat over een jonge dame die gaat solliciteren voor een nieuwe baan. Onderweg word ze aangereden door een hunk die tegelijk ook een enorme klootzak is. Van hier uit bouwt het verhaal zich geweldig op met heel veel humor, emotie en liefde. Ik heb echt moeten lachen bij dit boek , iets wat ik echt niet vaak doe. De hoofdkarakters zijn echt erg leuk om te lezen en goed uitgewerkt. Hoe verder het verhaal des te meer ze haat en liefde hebben voor elkaar. Welke er overwint moet je echt zelf lezen. De schrijfster heeft een fijne vlotte schrijfstijl, hierdoor leest het boek heerlijk weg en kan ik mezelf eigen erg goed in het verhaal plaatsen. Er is wel één nadeel aan dit boek, wanneer je er aan begint wil je hem echt niet meer wegleggen en voordat je het weet is hij uit. Gelukkig duurt het niet erg lang voordat het vervolg er aankomt. Ik kan niet wachten, want ik kijk er naar uit om meer werk te lezen van deze schrijfster,

Dit boek is een echte aanrader voor onze new Adult lezers en lezers die van humor houden in een romantische jasje