GEBROKEN, EEN HEERLIJKE THRILLER.

***********************************RECENSIE*************************************

GEBROKEN

Net als het eerste boek ‘Achter Gesloten Deuren” weet de schrijfster je ook nu  weer mee te sleuren in een heerlijk spannend verhaal. IK zal haar even aan jullie voorstellen.

B.A. PARIS

Afbeeldingsresultaat voor ba paris

‘Gebroken’  deze heerlijke thriller is geschreven door Ba Paris . Ba Paris is opgegroeid in Engeland, maar heeft het grootste deel van haar volwassenen leven in Frankrijk doorgebracht. Hier woont zij nog steeds met haar man en vijf dochters. Zij heeft zowel in financiën en als docent gewerkt. Nu heeft ze samen met haar man een talenschool opgezet in Frankrijk.  ‘Achter gesloten deuren’ is haar eerste boek en in Engeland zijn er meer dan 500.000 exemplaren van verkocht. ‘Achter gesloten deuren’ is de spannende thriller die iedereen leest! Haar tweede thriller ‘Gebroken’ is net zo een succes met meer dan 4 miljoen lezers.

************************************************************************************

GEBROKEN

IMG_1505900078907

Het begon die avond in het bos. Cass Anderson stopte niet om de vrouw in de auto te helpen, en nu is zij dood. Sindsdien wordt Cass elke nacht gebeld door iemand die zwijgt en ze weet zeker dat ze in de gaten wordt gehouden. Door het enorme schuldgevoel begint ze dingen te vergeten: of ze haar medicijnen heeft ingenomen, wat haar alarmcode is, en of er echt bloed zat op het keukenmes…

PRIJS VAN HET BOEK       € 20,-

PRIJS VAN HET E-BOOK   € 9,99

Ook dit boek was weer een heerlijke thriller. Het verhaal gaat over een vrouw die niet stopte voor een auto met pech. Hierdoor heeft ze een groot schuldgevoel, vooral omdat de persoon in de auto is overleden. Door deze gebeurtenis twijfelt ze heel erg aan haar zelf. Dit word alleen maar erger en ze is bang dat het komt door dementie die al op jonge leeftijd voorkomt in haar familie.  Of is het geen dementie? Is iedereen wel zo eerlijk ?

Een goed en vlot geschreven verhaal met een fijne schrijfstijl. Hierdoor leest het boek als een trein. Het hoofdkarakter is goed en duidelijk beschreven en groeit goed mee in het verhaal. Ik kan mijn eigen goed plaatsen in het verhaal, wat een fijne lees ervarig geeft. Het plot werd goed opgebouwd en was niet echt voorspellend. Zelf had ik wel een klein vermoeden, maar toch bleef het verrassend.

De cover van het boek is mooi, maar heeft niet echt veel met het verhaal te maken. Het boek zelf heeft een aantal van 248 bladzijden. Persoonlijk aan de lage kant.

Dit boek is een echte aanrader onder de thriller lezers die het fijn vinden in een wat luchtiger boek met een leuke dosis spanning.

Ik hoop dat de schrijfster nog meerdere boeken zal schrijven.